niedziela, 5 sierpnia 2018

Początki

Cześć!

Pomysł na dzielenie się swoimi przemyśleniami chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu. Z racji wykonywanego zawodu oraz wyjazdu z Polski, tematyka początkowo miała być o pracy inżyniera na emigracji. Nie wiem jednak jak długo będę poza krajem, stąd bardziej ogólna, mniej wiążąca nazwa. To samo dotyczy treści i formy - wrzucane tutaj posty nie będą związane tylko z karierą i tym czym się zajmuję w pracy, ale też lifestylem. Nie jestem pierwszym, który wyjechał w poszukiwaniu lepszego (?) życia, jednak blog wstępnie kierowany jest do osób z mojego otoczenia, dlatego też nie przejmuje się unikalnością treści. Forma początkowo będzie dość skąpa - wynika to z zerowego obycia w dziedzinie dokumentowania i relacjonowania czegokolwiek ;) Zobaczymy co się wykluje w trakcie.

W planach mam przedstawić jak się znalazłem w miejscu w którym aktualnie się znajduję; jak przebiegał proces od momentu, gdy zdecydowałem się, że chcę być związany z szeroko pojętą inżynierią; problemy jakie napotkałem po drodze; jak wygląda proces relokacji i praca na stanowisku technicznym za granicą czy w jaki sposób uzasadniałem podjęte decyzje.

Tyle, jeśli chodzi o wstęp.





1 komentarz:

  1. Polecam niedrogie rozdzielnice i obudowy firmy Schneider Electric. https://www.se.com/pl/pl/product-category/4000-rozdzielnice-i-obudowy Wszystkie oferowane przez nich produkty cechują się najwyższą jakością oraz starannością i dokładnością wykonania. Ich produkty są najbardziej popularne jeśli chodzi o rozdział energii w budownictwie przemysłowym i mieszkaniowym.

    OdpowiedzUsuń